Kategoria | Wiadomości

Comarch nową marką Wszystko.pl zastępuje dotychczasową iMall24.pl

Dodany 30 lipca 2013 przez admin

Comarch nową marką Wszystko.pl zastępuje dotychczasową iMall24.pl. Serwis oferuje już ponad 200 tys. produktów.

Pod nową nazwą działa portal zakupowy, który daje możliwość przeszukiwania ofert i zakupów on-line bezpośrednio z magazynów firm (sklepów, dystrybutorów i producentów) wykorzystujących do zarządzania przedsiębiorstwem oprogramowanie Comarch ERP. Poza nazwą zmieniła się także grafika i sposób nawigacji w serwisie.

Zmiana nazwy portalu wynika z chęci podkreślenia wartości, jakimi Comarch kieruje się udostępniając go swoim klientom – możliwość sprzedawania na portalu jest bezpłatna dla wszystkich, niezależnie od branży, w której prowadzą działalność. Dlatego portal jest bardzo zróżnicowany pod względem asortymentu.

– Nowa wersja portalu znacznie odbiega od dotychczasowej. Poza domeną zdecydowaliśmy się na szereg zmian w sposobie prezentacji produktów. Aktualnie sprzedawcy wystawiają w portalu ponad 200 000 produktów z 23 branż i biorąc pod uwagę ogromne zróżnicowanie asortymentu (m.in. bogaty wybór materiałów budowlanych, chemii gospodarczej i części motoryzacyjnych) od zawsze dużym wyzwaniem dla nas była odpowiednia jego prezentacja. W nowej wersji serwisu zdecydowaliśmy się na rozwiązanie, które w zupełnie inny sposób prezentuje oferty ilustrowane zdjęciami i te bez grafik. Co więcej, zastosowaliśmy kilka dodatkowych metod promocji ofert z dokładnym opisem i zilustrowanych, przez co korzystniejszych dla kupujących (ma to zastosowanie w wyszukiwarce portalu). W praktyce oznaczać to będzie lepsze efekty biznesowe dla tych sprzedawców, którzy lepiej radzą sobie z utrzymaniem wysokiej jakości oferty – mówi Agnieszka Borawska, Product Manager e-commerce.

Przedsiębiorcy udostępniają w serwisie Wszystko.pl asortyment do sprzedaży bez ponoszenia kosztów oraz bez konieczności otwierania własnego sklepu internetowego. Zdaniem Joanny Bystrzyckiej z księgarni internetowej dla dzieci i młodzieży Attesa: – Pierwszą oczywistą korzyścią jest fakt, że za pośrednictwem Wszystko.pl nasi klienci mogą składać zamówienia. Równie istotny jest sam fakt prezentacji naszej pełnej oferty w sieci przez tę platformę handlową. Muszę przyznać, że polityka firmy Comarch promująca sklepy wykorzystujące jej oprogramowanie jest niesamowicie korzystna dla obu stron. Dzięki temu budujemy relacje partnerskie, a poprzez wymianę informacji technicznych na temat działania serwisu i jego współpracy z programem Comarch my jako klienci uczymy się wykorzystywać w większym stopniu funkcjonalności oprogramowania, a programiści mogą dostosowywać system do naszych potrzeb.”

Ponadto, portal daje sprzedawcom możliwość promowania własnej marki. Według Joanny Bystrzyckiej z Atessa.pl: – Wszystko.pl posiada ciekawą ofertę promocji i reklamy, która umożliwia prowadzenie zorganizowanej kampanii reklamowej przez dłuższy czas. Wymiana danych z serwisem Wszystko.pl jest bardzo łatwa oraz nie ponosimy kosztów związanych z prezentacją naszej oferty w tym serwisie handlowym. Podsumowując, z punktu widzenia sprzedawcy odnosimy z tej współpracy same korzyści.

Źródło: www.comarch.pl

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

POWIĄZANE STRONY

ELASTYCZNY WEB HOSTING