Y.Magnolia – System do Zarządzania Czasem Pracy

Dodany 19 sierpnia 2013 przez admin

Podstawą efektywności działania jest optymalne wykorzystanie dostępnych surowców i środków. Czas pracy jest podstawowym elementem pomiaru efektywności pracowników, dlatego też powinien podlegać szczegółowej ewidencji i analizie.

YOSI.PL stworzyło narzędzie do zarządzania czasem pracy, wykorzystywane w przedsiębiorstwach różnej wielkości i różnych branż.

Aplikacja Y.Magnolia, to sprawdzone narzędzie, rozwiązujące problemy z prawidłowym i optymalnym zaplanowaniem czasu pracy pracownikom oraz brygadom; pozwala na bieżącą kontrolę realizacji zaplanowanych harmonogramów oraz zapewnia prawidłowe i szczegółowe rozliczenie. To niezastąpiony elementem informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem, funkcjonującym obok systemów kadrowo-płacowych (Comarch ERP Optima).

Y.Magnolia gwarantuje: zwiększenie poziomu zdyscyplinowania pracowników, dokładną kontrolę personelu, tworzenie optymalnych harmonogramów pracy, ułatwienie wszelkich zmian w harmonogramie wynikających ze zdarzeń losowych, planowanie zadań oraz kontrolę ich wykonania, automatyzacje prowadzenia ewidencji obecności i czasu pracy, koniec z „papierkową robotą”.

Źródło: yosi.pl

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

POWIĄZANE STRONY

ELASTYCZNY WEB HOSTING