Polski dostawca systemów klasy ERP, spółka Macrologic, doradzi uczestnikom 6. Forum Human Resources sektora motoryzacyjnego, jak efektywnie zarządzać szkoleniami oraz rozwijać kompetencje swoich pracowników z uwzględnieniem specyfiki branży.
„Podczas spotkania przedstawimy najciekawsze case studies oraz rozwiązania dedykowane branży motoryzacyjnej. Posiadamy duże doświadczenie w tym sektorze, chcemy o nim opowiedzieć” – mówi Monika Grabowska, Brand Manager firmy Macrologic.
W tym roku 6. Forum Human Resources odbywa się w dniach 19-20 maja br. w Jaworzu niedaleko Bielska-Białej. Podczas wydarzenia, w którym wezmą udział dyrektorzy zarządzający, kierownicy oraz menadżerowie z działów HR, szkoleń, rozwoju i płac, praktycy związani z branżą motoryzacyjną zaprezentują sprawdzone i wdrożone już w przedsiębiorstwach rozwiązania.
W trakcie spotkania ekspert Macrologic podzieli się swoją wiedzą w tym zakresie, opowie o efektywnym zarządzaniu i odpowie na kluczowe pytanie: czy szkolenia są dla firmy kosztem czy inwestycją.
„To zagadnienie jest ważne dla przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej. Wymaga się bowiem od nich ogromnej liczby szkoleń, a przy tym oczekuje, że te jednocześnie będą bardzo wysokiej jakości. Co więcej, liczba pracowników w jednej firmie w tym sektorze zazwyczaj przekracza 2 tysiące. Tym samym obszar, którym musi zarządzać dział HR jest naprawdę duży”– zauważa Monika Grabowska.
Zdaniem przedstawicielki spółki Macrologic dużym wyzwaniem dla firm z branży motoryzacyjnej jest również kontrola terminów szkoleń.
„Większość szkoleń wymaga odnowienia we właściwym czasie. Warto zaznaczyć, że brak odpowiedniego przeszkolenia może skutkować np. odsunięciem pracownika od wykonywanych obowiązków, a nawet obciążeniem firmy produkcyjnej karami finansowymi. Między innymi właśnie
z tego względu tak istotne jest właściwe zarządzanie szkoleniami” – wyjaśnia Monika Grabowska.
Źródło: Macrologic
Dołącz do nas: