Konferencja: Jak komercyjnie wykorzystać dane?

Dodany 25 września 2014 przez admin

Już za dwa tygodnie w warszawskim Hotelu Courtyard by Marriott odbędzie się trzecia edycja Konferencji Customer Intelligence, której tematem przewodnim jest właściwe wykorzystanie danych w celu zdobycia i zatrzymania klienta. Spotkanie, organizowane w dniach 8-9 października, zgromadzi szerokie grono ekspertów odpowiedzialnych za złożony proces analizy danych o kliencie, w tym ich pozyskanie, integrację, analizę i wykorzystanie w obszarach marketingu i sprzedaży. Partnerami konferencji są: firma Microsoft i jej dział aplikacji biznesowych – Microsoft Dynamics, firma Stralfors – producent rozwiązań komunikacyjnych, a także firma Bonair SA, dostawca usług i systemów informatycznych, takich jak ERP, CRM i BI oraz rozwiązań dedykowanych dla różnych branż.

 Spotkanie stanowi unikalną okazję do wymiany kontaktów biznesowych, doświadczeń i wiedzy w zakresie customer analytics, prezentacji najciekawszych case studies oraz dyskusji na temat najlepszych metod pozyskania wiedzy o kliencie. Uczestnicy konferencji będą również dyskutować o optymalizacji działań marketingowych w dobie powiększających się wolumenów danych i wielokanałowości, sprawdzonych metodach wzbogacenia bazy klientów przez kanały online i mobile, wykorzystaniu segmentacji klientów w tworzeniu dedykowanych ofert sprzedaży oraz o tym, w jaki sposób ocenić potencjał danych, które już zostały zgromadzone i maksymalnie wykorzystać zasoby dostępne w organizacjach.

 – Cieszymy się, że możemy wziąć udział w spotkaniu i włączyć się do dyskusji na temat najskuteczniejszych metod zdobywania i zatrzymywania klientów – mówi Przemysław Szuder, Dyrektor Działu Marketing & Operations w polskim oddziale firmy Microsoft. – Podczas konferencji poruszmy kwestię umiejętności wykorzystania zgromadzonych informacji w procesie podejmowania decyzji biznesowych mających wpływ na działalność firmy – dodaje.

 – W czasie spotkania podzielimy się wiedzą na temat modelu automatyzacji wspierającego utrzymanie klientów w relacjach B2B, skupiając się na obszarze segmentacji, automatyzacji procesów w ramach utrzymania bazy obecnych klientów oraz poprawy jakości pracy zespołu sprzedaży – komentuje Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair SA.

 Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie http://cee-bi.com/ci/.

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

POWIĄZANE STRONY

ELASTYCZNY WEB HOSTING