Dr Zdrowie S.A. — ogólnopolska, licząca obecnie ponad 20 punktów, sieć aptek otwartych dla klientów 7 dni w tygodniu — wdrożyła kolejne rozwiązania z oferty Macrologic. Spółka poszerzyła wachlarz wykorzystywanych narzędzi o Xpertis Serwis pracowniczy i Xpertis Harmonogramowanie czasu pracy.
Decyzje o inwestycji zostały poprzedzone działaniami zarządu spółki dr Zdrowie mającymi na celu usprawnienie obsługi procesu związanego z planowaniem, rejestracją i rozliczaniem czasu pracy.
— Podjęliśmy decyzję o dokonaniu zmiany regulaminu pracy. Nowy regulamin zakładał wprowadzenie równoważnego systemu czasu pracy dla pracowników aptek należących do spółki. W takiej sytuacji warunkiem koniecznym stała się implementacja rozwiązania, które wsparłoby kierowników aptek oraz dział kadr i płac w efektywnym i zgodnym z przepisami planowaniu czasu pracy, zarządzaniu grafikami oraz rozliczaniu wykonania w poszczególnych aptekach — mówi Radosław Wesołowski, prezes zarządu dr Zdrowie S.A.
Spółka dr Zdrowie już od lat wykorzystuje rozwiązania autorstwa Macrologic w obszarze finansów i księgowości, bankowości elektronicznej, środków trwałych oraz kadr i płac. Pozytywne doświadczenia w pracy z programami z rodziny Xpertis zadecydowały o zakupie kolejnych rozwiązań oferowanych przez Macrologic.
Projekt rozpoczęto od upgrade’u użytkowanych przez dr Zdrowie programów. Dzięki temu spółka zyskała nowe funkcjonalności, takie jak: e-deklaracje, wielojęzyczność sprawozdań finansowych, obsługę potrąceń komorniczych oraz zaliczek pracowniczych, elektroniczną teczkę pracownika. Kolejnym etapem była instalacja rozwiązania Xpertis Serwis pracowniczy oraz Xpertis Harmonogramowanie czasu pracy.
— Bez narzędzia do harmonogramowania czasu pracy wdrożenie równoważnego systemu czasu pracy w naszej sieci aptek byłoby niemożliwe. Nie bylibyśmy w stanie sprawnie zarządzać grafikami. Rozwiązanie firmy Macrologic daje nam poczucie bezpieczeństwa i gwarancję, że wszystkie układane dla naszych aptek harmonogramy i grafiki są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa — mówi Radosław Wesołowski.
Narzędzia do harmonogramowania czasu pracy pozwoliły zoptymalizować pracę działu kadr i płac. Wdrożenie serwisu pracowniczego umożliwiło poprawę komunikacji pomiędzy pracownikami a działem HR, co jest szczególnie istotne w przypadku rozproszonej struktury sieci aptek dr Zdrowie.
Źródło: Macrologic
Dołącz do nas: