Kategoria | ERP, HR

Tagi | , ,

TETA Insider vol.4 – Samoobsługa pracownicza

Dodany 03 lipca 2014 przez admin

Nasz cykl zawierający informacje, których nie znajdziecie nigdzie indziej szybko się rozrasta. Przed wami odcinek czwarty: tym razem dotyczący tajemniczego na pierwszy rzut oka “gadżetu obiegowego”, będącego jednak znacznym ułatwieniem pracy wpływającym na jeszcze większą elastyczność systemu.

 Pamiętajcie, tylko w TETA Insider jako pierwsi poznajecie system TETA od wewnątrz i dowiadujecie się nad czym aktualnie pracują nasi programiści, co uległo zmianie w poszczególnych obszarach i w jaki sposób usprawnienia w funkcjonalnościach mogą wpłynąć na efektywność prowadzenia waszego biznesu.

Zanim przejdziemy do szczegółowego opisu nowej funkcjonalności, słowo wstępu na temat TETA Web (platformy dawniej znanej pod nazwą TETA Galactica).

 TETA Web to samoobsługowa platforma pracownicza, dzięki której każdy pracownik ma dostępów do systemu, gdzie może sprawdzać podstawowe informacje i rejestrować samodzielnie wybrane operacje. TETA Web jest dostępna online, co więcej zapewnia dostęp do wybranych procesów z poziomu urządzeń mobilnych. Platforma wspiera menadżerów m.in. w procesie obsługi dokumentów finansowych, delegacji, w zarządzaniu urlopami i czasem pracy swoich podwładnych, ocenie okresowej pracowników, zgłaszania potrzeb szkoleniowych, czy wniosków rekrutacyjnych. Pracownicy mogą zaś samodzielnie m.in. wystawiać wnioski urlopowe i delegacje, tworzyć plan urlopów, zgłaszać przełożonemu potrzeby szkoleniowo-rozwojowe.

 Gadżet obiegowy – jeden element, wiele funkcjonalności

 Paweł Turek, młodszy analityk z UNIT4 TETA informuje:

Dla wygody użytkowników do systemu TETA Web wprowadzony został specjalny rodzaj wtyczki typu Gadżet – Gadżet obiegowy. Wtyczka ta, tak jak standardowy gadżet, prezentowana jest w formie pojedynczego elementu wyświetlanego na pasku gadżetów lub na stronie startowej. Jednak w odróżnieniu od standardowego gadżetu pozwala on pokazać w jednym miejscu wiele informacji związanych z różnymi typami dokumentów, które uczestniczą w obiegu dokumentów w firmie. Nie ma już potrzeby wyświetlania osobnych gadżetów dla każdego obszaru. Dodatkową różnicą w stosunku do standardowego gadżetu jest to, że to Administrator ma możliwość „stworzenia” indywidualnego gadżetu (jednego lub więcej) i podczas rejestracji, określenia we własnym zakresie jego zawartości i wyglądu. Począwszy od wybrania ikony oraz nazwy, kończąc na wskazaniu, które dokumenty i w jakich stanach będą prezentowane.

 Podsumowując, zaletą tego rozwiązania jest możliwość dodania jednego lub wielu gadżetów prezentujących tylko istotne, z punktu widzenia użytkownika, dane, zapewniając bieżącą i kompletną informacje w jednym miejscu. Dzięki takim powiadomieniom już od chwili zalogowania do systemu widoczne dane pozwalają zaplanować i podjąć odpowiednie działania, jednocześnie będąc pewnego rodzaju przypomnieniem zapobiegającym pominięciu np. zatwierdzenia wniosku urlopowego. Dodatkowo użytkownik ma możliwość przejścia z gadżetu bezpośrednio do formularza z dokumentami o danym typie np. do listy wniosków urlopowych i tam ewentualnie podjąć dalsze czynności.

Źróło: UNIT4TETA

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

POWIĄZANE STRONY

ELASTYCZNY WEB HOSTING