Retail Grupa Wójcik Fashion usprawnia zaopatrzenie i dystrybucję z Microsoft Dynamics NAV 2015

Dodany 08 kwietnia 2015 przez admin

Retail Grupa Wójcik Fashion, jedna ze spółek wchodzącej w skład Grupy Wójcik Fashion, wiodącego producenta odzieży dziecięcej, zdecydowała się na wdrożenie najnowszej wersji systemu klasy ERP firmy Microsoft – Dynamics NAV 2015 – wraz z rozwiązaniami specjalizowanymi dla branży Retail. Partnerem wdrożeniowym została firma NAV24, dostarczająca usługi informatyczne w obszarze aplikacji biznesowych, doradztwa i konsultingu oraz wsparcia technicznego.

Wdrożenie w firmie Retail GWF trwało 4 miesiące, a jego głównym celem była optymalizacja zaopatrzenia oraz dystrybucji towarów do własnej sieci sklepów, w tym sklepu internetowego. Firma NAV24 wprowadziła zaawansowane funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics NAV 2015 obejmujące zarządzanie finansami, sprzedaż i należności, zakupy i zobowiązania, zarządzanie magazynem i zaopatrzenie sklepów. Co więcej, wdrożono szereg rozwiązań specjalizowanych autorstwa NAV24 umożliwiających automatyzację wymiany danych z innymi spółkami w grupie, obrót towarami i rozliczenia sprzedaży komisowej, zarządzanie magazynem z obsługą kodów kreskowych (WMS), ewidencję sprzedaży detalicznej wraz z obsługą kart stałego klienta oraz obsługę sprzedaży internetowej. Wprowadzono także autorski moduł sprzedaży detalicznej POS oraz program lojalnościowy do zarządzania kartami stałego klienta i monitorowania efektywności kampanii marketingowych.

NAV24 opracował dla nas rozwiązania specjalizowane, które w stu procentach spełniły nasze oczekiwania. Wdrożenie systemu to nie tylko prace programistyczne, lecz także wsparcie i doradztwo biznesowe, o czym mieliśmy okazję przekonać się w czasie tej owocnej współpracy – komentuje Wojciech Borowiec, Kierownik ds. Informatyki, Retail GWF Sp. z o.o.

Wdrożone rozwiązania umożliwiły Retail GWF budowanie kampanii marketingowych i tworzenie promocji kierowanych do określonych segmentów klientów dzięki możliwości gruntownej analizy sprzedaży w oparciu o wdrożony program lojalnościowy. Przyczyniły się również do usprawnienia procesów zaopatrzenia dzięki wdrożeniu kodów kreskowych, a także wzrostu sprzedaży dzięki skróceniu procesów logistycznych. Co więcej, poprawie uległo raportowanie dot. sprzedaży detalicznej, a optymalizacji – zaopatrzenie towarowe sklepów firmowych oraz logistyki na poziomie centrala–sklep i sklep–sklep. Nowe rozwiązania wspierają również firmę w podejmowaniu odpowiednich decyzji związanych z zaopatrzeniem sieci sprzedaży detalicznej.

Źródło: Microsoft

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

POWIĄZANE STRONY

ELASTYCZNY WEB HOSTING