Kategoria | ERP

Hicron kontynuuje wsparcie serwisowe dla KPPD Szczecinek S.A.

Dodany 11 maja 2015 przez admin

Z początkiem 2015 roku firma KPPD Szczecinek S.A. przedłużyła współpracę z Hicron na kolejne dwa lata. Konsultanci Hicron kontynuują wsparcie serwisowe, BASIS oraz SAP Maintenance dla jednego z czołowych producentów tarcicy.

Współpraca KPPD i Hicron rozpoczęła się w 2013 roku, kiedy zespół konsultantów integratora systemów IT podjął się upgrade’u systemu SAP ERP oraz hurtowni danych SAP Business Warehouse. Aktualizacja systemu połączona była z pracami rozwojowymi zwiększającymi funkcjonalność środowiska IT w kluczowych obszarach.

Równolegle zespół serwisu aplikacyjnego przejął pieczę nad utrzymaniem i wsparciem funkcjonowania SAP we wszystkich obszarach implementacji systemu: finansach i księgowości, gospodarce materiałowej, sprzedaży i dystrybucji, HR, kontrollingu, oraz zarządzania środkami trwałymi. Konsultanci Hicron z zespołu SAP BASIS wykonali również migrację homogeniczną, czyli proces przenoszenia systemów SAP na nową infrastrukturę, a także objęli wsparciem system SAP ERP, SAP Business Connector, SAP Content Server, SAP Business Intelligence oraz SAP Enterprise Portal.

Przedłużenie współpracy z KPPD Szczecinek bardzo nas cieszy. W toku pracy na bazie długoletnich umów serwisowych dobrze poznajemy system, jego specyficzną konfigurację, a także oczekiwania klienta. Możliwość kontynuacji opieki serwisowej stwarza zespołowi Hicron warunki do jeszcze skuteczniejszego świadczenia usług – mówi Agnieszka Werbińska, Manager Serwisu aplikacyjnego w Hicron.

KPPD Szczecinek S.A. jest jednym z liderów na rynku producentów tarcicy. W 12 zakładach przetwórczych rocznie wytwarzanych jest około 220 000 m3 tarcicy iglastej oraz 40 000 m3 liściastej. Firma posiada aż 11 tartaków (w tym 9 przetwarzających surowiec iglasty), a także zakład produkujący płyty klejone. Głównymi produktami KPPD, oprócz tarcicy, są elementy konstrukcyjne domów, podkłady kolejowe, deski podłogowe, elementy wykończenia wnętrz oraz do produkcji mebli.

Prężnie rozwijający się zakład produkcyjny stale zdobywa nowe rynki. Intensywna ekspansja wymaga stabilnych podstaw technologicznych, zdolnych sprostać kolejnym wyzwaniom. Niezawodne działanie środowiska IT gwarantuje profesjonalne obsługa serwisowa w zakresie serwisu aplikacyjnego, BASIS i maintenance.

Podczas dwóch lat intensywnej współpracy konsultanci Hicron dali się poznać jako w pełni zaangażowany zespół profesjonalistów. Cały proces upgrade’u, migracji i przejęcia wsparcia serwisowego przebiegał bez zakłóceń, zgodnie ze wspólnie ustalonym harmonogramem. Przejrzysta struktura działu oraz wygodny system procesowania zgłoszeń serwisowych sprawdziły się w praktyce, zapewniając szybką reakcję konsultantów i profesjonalne rozwiązywanie problemów – mówi Piotr Podgórski, IT Manager w KPPD Szczecinek S.A. – Fachowe wsparcie i proaktywne działania Hicron pozwalają na utrzymanie systemu w idealnym stanie: w toku naszej współpracy środowisko SAP działa nieprzerwanie.

Kontynuacja współpracy

Na początku roku firma zdecydowała się na przedłużenie umowy serwisowej z Hicron o kolejne dwa lata. Tym samym kontynuowane będzie wsparcie w zakresie serwisu aplikacyjnego i BASIS we wszystkich modułach systemu SAP. W ramach SAP Maintenance KPPD ma zapewnione regularne aktualizacje wdrożonego środowiska IT, a także serwis w zakresie usuwania problemów wynikających z wad kodu leżących po stronie SAP.

KPPD, w ramach obsługi BASIS, wybrało najwyższy dostępny pakiet wsparcia w tym zakresie. Rozwiązania pakietowe, wprowadzone przez Hicron, pozwoliły na zbudowanie szerokiej i zunifikowanej oferty odpowiadającej na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów.

Od kilku lat z powodzeniem prowadzimy działania wspierające utrzymanie systemów SAP w KPPD Szczecinek. Bezawaryjna praca systemu, udany upgrade i migracja to tylko niektóre wyznaczniki naszej pracy. Działamy tak, aby nie tylko rozwiązywać problemy, lecz także je przewidywać i tym samym nie dopuścić do przerwania płynności działania systemu – mówi Michał Sarna, Manager Serwisu BASIS w Hicron.

Źródło: Hicron

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Napisz komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

POWIĄZANE STRONY

ELASTYCZNY WEB HOSTING