BPSC wprowadza do swojej oferty oprogramowanie, zapewniające dostęp do systemu Impuls EVO wszystkim pracownikom produkcyjnym. Osoby zatrudnione na produkcji będą mogły korzystać z Info-Kiosków, zyskując wgląd m.in. w aktualności firmowe, a także w informacje personalne, takie jak stan urlopu czy też rozliczenia z pracodawcą. Co istotne, poprzez Info-Kioski pracownicy będą mogli także inicjować obieg dokumentów m.in. w modułach EAZ (Elektronicznej Akceptacji Zamówień) i EAD (Elektronicznej Akceptacji Dostaw).
Info-Kioski to rozwiązanie, dzięki któremu dostęp do portalu pracowniczego otrzymają te osoby, która nie mogły do tej pory korzystać z systemu Impuls EVO z poziomu urządzeń mobilnych, a więc laptopów, tabletów, etc. Oprogramowanie BPSC zaprojektowane zostało z myślą o interaktywnych punktach informacyjnych wyposażonych w ekran dotykowy o podstawowej odporności na kurz, brud i wilgoć, dzięki czemu mogą być wykorzystywane także w halach produkcyjnych.
– Info-Kioski znacznie usprawnią komunikację wewnątrz firmy. Wystarczy, że pracownik zaloguje się do portalu pracowniczego podając nr użytkownika systemu Impuls EVO oraz hasło i już ma dostęp do portalu pracowniczego oraz wszystkich interesujących go informacji. W celu uproszczenia dostępu, istnieje także możliwość logowania się poprzez identyfikator osobisty, przechowujący dane w postaci kodu paskowego lub chipu RFID – tłumaczy Sławomir Kuźniak, Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji Internetowych w BPSC SA.
Przyspieszenie obiegu informacji
Portal pracowniczy, dostępny z poziomu Info-Kiosków, gromadzi wszelkie firmowe aktualności, jak i ogólnozakładowe informacje, ale nie tylko.
– W zakładce „Ogłoszenia” mogą być także zamieszczone zlecenia zadań, skierowane do konkretnej osoby, wraz z określonym czasem ich planowanego rozpoczęcia i zakończenia. Dane te są później wykorzystywane w filtrze OD DO na portalu informacyjnym. W praktyce pracownik po zalogowaniu się do portalu otrzyma informację na temat przydzielonego mu zadania, otrzymując także możliwość uruchomienia podpiętych pod zadaniem załączników w formacie PDF lub JPG – wyjaśnia Kuźniak.
Inicjowanie obiegu dokumentów
Istotną zaletą portalu Info-Kiosku jest możliwość zainicjowania przez pracowników obiegu dokumentów w modułach EAU (Elektroniczna Akceptacja Urlopów), EAZ (Elektroniczna Akceptacja Zamówień) i EAD (Elektroniczna Akceptacja Dostaw). Portlet jest zaprojektowany w formie kafli z nazwami wniosków, możliwych do złożenia przez pracowników. Wystarczy kliknąć jeden przycisk, by przenieść się do odpowiedniej formatki, pozwalającej tworzyć nowy Wniosek, czy inny dokument.
– Proces inicjowania obiegu dokumentów jest maksymalnie uproszczony, dzięki czemu przebiega on szybko i sprawnie. Wpływa to na możliwość szybkiej reakcji na potrzeby, pojawiające się na halach produkcyjnych, przyczyniając się do poprawy efektywności pracy poszczególnych pracowników, a co za tym idzie zwiększenia wydajności całej produkcji – komentuje Kuźniak.
Poprzez Info-Kioski pracownicy uzyskają także dostęp do informacji personalnych, pochodzących z tabel modułu KP, a więc przykładowo stanu urlopów, stanu rozliczeń firma-pracownik, pasków RMUA, czy też raportu RCP.
Oprogramowanie dedykowane Info-kioskom zostało wprowadzone do oferty BPSC w listopadzie br. Chorzowska spółka szacuje, że obecnie z rozwiązania tego korzysta już ok. 4000 końcowych użytkowników, pracujących w środowisku Impuls EVO.
Źródło: BPSC
Dołącz do nas: