Archiwum | Webinaria

macrologic logo new

Tags: , , ,

Jak stać się HR Business Partnerem? Weź udział w darmowym webinarze

Dodany 20 maja 2017 przez admin

Chcemy być bliżej biznesu i dla biznesu! – deklarują przedstawiciele działów personalnych. Niestety, często niski poziom kompetencji biznesowych i natłok bieżących obowiązków uniemożliwiają pracownikom HR wcielanie w życie idei HR Business Partneringu. Tymczasem, tylko w ten sposób mogą oni zapewnić sobie strategiczną pozycję w firmie i wywierać pozytywny wpływ na kluczowe obszary jej działania. Jak poprzez biznesowe partnerstwo wzmacniać pozycję HR w swojej organizacji?

Między innymi o tym dyskutować będą eksperci HR podczas wtorkowego webinaru zorganizowanego przez firmę Macrologic RP i Harvard Business Review Polska. Podczas spotkania uczestnicy porozmawiają między innymi o tym, jak wykorzystywać dobre praktyki z rodzimego i zagranicznego rynku w zakresie tworzenia partnerstwa między HR a kadrą zarządzającą. Zaprezentowane zostaną również wyniki badania nt. funkcjonowania procesów HR i wykorzystywanych narzędzi IT wspierających rolę HR Business Partnera.

Aby wziąć udział w wydarzeniu, wystarczy się tylko zarejestrować, wypełniając formularz zgłoszenia. Udział w webinarze jest darmowy.

Komentarzy (0)

macrologic logo new

Tags: ,

Zobacz interfejs pierwszego polskiego procesowego ERP. Macrologic zaprasza na webinarium

Dodany 05 grudnia 2016 przez admin

Jakie korzyści daje firmie innowacyjne oprogramowanie wspierające zarządzanie procesowe, jak przebiega jego wdrożenie w organizacji i na czym polega codzienna praca z taką aplikacją tego będzie można dowiedzieć się od ekspertów Macrologic SA, polskiego dostawcy systemów ERP podczas bezpłatnego webinarium organizowanego 7 grudnia br.

Badania, które zleca cyklicznie Macrologic SA są drogowskazem dla firm, które myślą perspektywicznie, a więc chcą poprawić efektywność swojego działania i nie boją się stanąć w szranki z konkurencją na dynamicznie rozwijającym się rynku. Ich wyniki dowodzą, że sprawność organizacyjną, satysfakcję klientów i wymierne korzyści zapewnia w dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej zmiana modelu zarządzania z tradycyjnego na horyzontalny i zastosowanie nowoczesnych narzędzi IT.   Obecnie na rynku zdecydowanie najlepiej radzą sobie te organizacje, które koncentrują się na procesach oraz zarządzają nimi. Za sprawą coraz większej sprawności biznesowej mogą uzyskiwać coraz lepsze wyniki, a tym samym dynamicznie się rozwijać i osiągać sukcesy — podkreśla Sławomir Lustyk, ekspert Macrologic SA. Chcąc więc przekonać liderów firm funkcjonujących na krajowym rynku do zarządzania procesowego, organizujemy webinarium, na którym opowiemy o organizacji horyzontalnej oraz o Macrologic Merit, czyli pierwszym polskim procesowym systemie klasy ERP  — dodaje.

Czym jest Macrologic Merit? To najnowszy produkt spółki Macrologic wspierający zarządzanie procesowe i przygotowany specjalnie z myślą o średnich i dużych firmach. System został tak skonstruowany, by osoba bez fachowej wiedzy informatycznej, a jedynie po wcześniejszym przeszkoleniu, mogła samodzielnie modelować i zmieniać procesy. Dzięki temu koszt utrzymania oprogramowania jest nieporównywalnie mniejszy od cen podobnych narzędzi IT oferowanych przez zagranicznych gigantów informatycznych. Nowe rozwiązane od Macrologic uwzględnia także specyfikę działania w polskiej rzeczywistości gospodarczej, zwłaszcza w zakresie prawa (np. dostosowany jest do przesyłania danych w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego).

Bezpłatne webinarium na temat pierwszego polskiego procesowego systemu ERP odbędzie się 7 grudnia 2016 r. o godzinie 10:00. Poprowadzi je Sławomir Lustyk, wieloletni praktyk IT z Macrologic, który zademonstruje w praktyce sposób działania i możliwości nowego systemu. Na webinarium organizowane przez Macrologic można zapisać się pod adresem: http://www.webinar.macrologic.pl/

Źródło: Macrologic

Komentarzy (0)

Tags: , ,

Office 365: Nowa seria szkoleń dla pracowników SMB

Dodany 02 października 2016 przez admin

Microsoft oraz firma extendo.pl postanowiły zorganizować kolejny cykl webinariów skierowany do pracowników sektora małych i średnich przedsiębiorstw.  Mimo, że i tym razem webinaria będą traktowały o nowoczesnych rozwiązaniach dla biznesu, ich forma oraz docelowa grupa (a właściwie grupy) uczestników będą zupełnie inne.

Poprzedni cykl szkoleń o nazwie Podnieś swoje kwalifikacje w 5 krokach, który odbywał się od listopada 2015 do stycznia 2016, cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Wówczas zgłosiło się ponad 550 chętnych.

Tematyka webinariów

Poszczególne odcinki będą nawiązywały do konkretnych obszarów działalności firmy i odnosiły się do codziennych spraw i problemów pracujących tam osób. Każde webinarium będzie też dostosowane formą prezentacji i komunikacji do danej .

Webinarium dla administratorów i pracowników działów IT

Dział IT jest pierwszym, który musi się zmierzyć z perspektywą wdrożenia nowych rozwiązań, dlatego też pierwszy odcinek będzie właśnie dla niego. Podczas szkolenia, prezenterzy wyjaśnią  z czym z perspektywy IT wiąże się wdrożenie rozwiązań chmurowych i jak będzie wyglądało późniejsze zarządzanie nim. Pokażą, jakie funkcjonalności są oferowane dla administrowania usługą, m.in. pod kątem bezpieczeństwa, nadzoru, kontroli oraz zarządzania dostępem. Wyjaśnią też strukturę samej usługi oraz najważniejsze cechy licencjonowania.

Webinarium dla kadry zarządzającej

Kadra zarządzająca jest pojęciem bardzo ogólnym oraz różni się w zależności od wielkości i struktury firmy. Z perspektywy webinarium będą to osoby zarządzające zespołami i działami, podejmujące kluczowe decyzje w firmie, jak również właściciele i członkowie zarządów. Podczas spotkania, zaprezentowane zostaną funkcjonalności ułatwiające zarządzanie, nadzór oraz weryfikację działań swoich pracowników, jak również możliwości stałej kontroli nad działalnością firmy.

Webinarium dla pracowników sprzedaży i marketingu

W tej części cyklu prezenterzy skupią się na funkcjonalnościach, które ułatwią kontakt i współpracę z klientami, pomogą lepiej prowadzić działania sprzedażowe i marketingowe oraz zwiększą efektywność tych działań. Zaprezentują rozwiązania pomagające handlowcom w ich pracy w dobie wymaganej dużej mobilności oraz oczekiwań klientów, aby wszystko było załatwiane błyskawicznie.

Webinarium dla pracowników produkcji i rozwoju

W tym odcinku nie będą pokazane funkcjonalności do zarządzania produkcją, gdyż od tego są np. systemy ERP. Zaprezentowane będą rozwiązania, które mogą te procesy wspomóc i pomóc w znalezieniu nowych rozwiązań, które przyspieszą rozwój firmy.

Webinarium dla pracowników HR, sekretariatów i administracji

Ważną kwestią dla pracowników HR i administracji jest m.in. łatwe i skuteczne propagowanie informacji w firmie. Muszą oni mieć pewność, że komunikaty zarządu, informacje o ważnych wydarzeniach, zmianach w firmie muszą dotrą do wszystkich zainteresowanych. Podczas webinarium przedstawione zostaną metody skutecznego „zaopatrywania” pracowników w niezbędną im wiedzę, np. w postaci stałego dostępu do materiałów szkoleniowych oraz funkcji weryfikacji ich popularności i przydatności.

Bezpłatna rejestracja

Szkolenia będą prowadzone przez Internet w formie prezentacji wideo. Wszystkie webinaria będą całkowicie bezpłatne, a uczestnictwo w nich – nieograniczone – jedna osoba będzie mogła wziąć udział w dowolnej liczbie szkoleń. Start jest planowany na koniec października, a kolejne webinaria będą się odbywały w 2-tygodniowych odstępach.

Aby uczestniczyć w webinarium, trzeba będzie się zarejestrować na specjalnie utworzonej w tym celu stronie www, co zajmie maksymalnie 5 minut. Jednorazowo będzie można się zarejestrować na dowolną ilość szkoleń. Po rejestracji zostanie wysłana wiadomość email z dostępem do uczestnictwa w webinarium. Każdy z odcinków będzie trwał ok. 1,5h, przy czym 1h będzie poświęcona na prezentację, a kolejne 0,5h na dyskusję i pytania uczestników – zarówno w formie czatu, jak i dyskusji na żywo.

Rejestracja na szkolenia: www.webinaria-online.pl

Źródło: extendo.pl

Komentarzy (0)

macrologic logo new

Tags: , , ,

Macrologic doradzi firmom, jak poradzić sobie z e-kontrolą

Dodany 16 kwietnia 2016 przez admin

Na czym będą polegać e-kontrole oraz jak skutecznie i sprawnie przygotować swoją firmę na wprowadzenie Jednolitego Pliku Kontrolnego — tego będzie można dowiedzieć się podczas webinarium organizowanego w najbliższą środę, 20 kwietnia przez spółkę Macrologic, polskiego dostawcę rozwiązań klasy ERP dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

 

„Wiemy, że wdrożenie Jednolitego Pliku Kontrolnego to wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw. Tym bardziej, że wciąż jest wiele interpretacyjnych niejasności wokół tego rozwiązania. Dlatego chcemy pomóc właścicielom firm i doradzić, jak w szybki i skuteczny sposób przygotować się na e-kontrole” — mówi dyrektor ds. oprogramowania w spółce Macrologic, Renata Łukasik.

Jednolity Plik Kontrolny to dane z ewidencji firmy, które w przypadku kontroli skarbowej będą — zgodnie z wymogami ustawowymi — musiały być przekazywane elektronicznie do urzędu skarbowego w odpowiednim formacie. Jeśli przedsiębiorstwo tego nie zrobi, czekają je wysokie grzywny. Nowe przepisy wchodzą w życie od 1 lipca br. Na razie obowiązek ten będzie dotyczyć tylko dużych przedsiębiorstw, tzn. takich, które spełniają jeden z dwóch warunków: ich średnioroczne zatrudnienie wynosi ponad 250 pracowników lub ich roczny obrót netto przekracza 50 mln euro (albo suma aktywów bilansu przekracza 43 mln euro). Co prawda, dla pozostałych przedsiębiorstw wprowadzenie Jednolitego Pliku Kontrolnego jest obecnie opcjonalne, ale stanie się obowiązkowe od lipca 2018 r. Dlatego, zdaniem Renaty Łukasik z Macrologic SA, również te firmy już teraz powinny przyglądać się wdrożeniom JPK i zdobywać wiedzę na ten temat.

„Podczas spotkania poruszymy wszystkie kwestie związane z prawnym aspektem dotyczącym e-kontroli. Powiemy także, od czego zacząć przygotowania i jak zaplanować kolejne działania w tym zakresie. Doradzimy również, w jaki sposób ustalić priorytety i na co zwrócić szczególną uwagę, wdrażając Jednolity Plik Kontrolny” — dodaje Renata Łukasik.

Będzie to pierwsze otwarte webinarium organizowane przez Macrologic dla wszystkich zainteresowanych. Poprowadzi je Renata Łukasik, dyrektor ds. oprogramowania spółki oraz Jarosław Witwicki, dyrektor sprzedaży w Macrologic. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Szkolenie on-line rozpocznie się 20 kwietnia o godz. 10.30. Zainteresowani mogą zapisać się na webinarium poprzez stronę internetową http://www.macrologic.pl/jednolity-plik-kontrolny/

Źródło: Macrologic

Komentarzy (0)

comarch logo

Tags: , , ,

Webinar Comarch: zmiany przepisów podatkowych okiem prof. Modzelewskiego

Dodany 13 grudnia 2015 przez admin

Przełom roku to liczne zmiany w przepisach: nowe formularzach VAT-7, e-deklaracje z podpisem niekwalifikowanym. Nowelizacji oraz praktyce stosowania VAT w 2016 r. oraz zastosowaniu nowych przepisów w systemach informatycznych używanych w firmach  poświęcony zostanie webinar Comarch ERP. Gościem specjalnym szkolenia online 12 stycznia, będzie najbardziej znany i ceniony ekspert w dziedzinie podatków i prawa podatkowego, prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Prof. dr hab. Witold Modzelewski jest profesorem Uniwersytetu Warszawskiego, prezesem Instytutu Studiów Podatkowych. W swoim wystąpieniu  pt.: „Podatek od towarów i usług w 2016 r. – nowelizacje oraz praktyka stosowania” podsumuje najważniejsze ze zmian. Pokaże, jak w praktyce przygotować przedsiębiorstwo do nowej rzeczywistości prawnej, która stanie się faktem po 1 stycznia 2016 roku.

Comarch, krakowski producent systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP na bieżąco dostosowuje oferowane oprogramowanie do nowych przepisów. Dzięki temu przedsiębiorcy mają zapewnione bezpieczeństwo w zakresie prawno-podatkowym.

Od lat Comarch ERP dba również o edukację rynku. Projekty takie jak webinary mają pomóc przedsiębiorcom bezproblemowo przejść przez zmiany wprowadzane przez ustawodawcę.

W kontekście zmian przepisów szczególnie ważna jest  również większa dostępność konsultantów i wsparcie techniczne ze strony producentów oprogramowania. W odpowiedzi na potrzeby rynku Comarch ERP wydłuża godziny pracy swojej asysty technicznej.

Wiemy, że nasza pomoc jest szczególnie potrzebna na początku roku, gdy zmieniają się przepisy prawa, dlatego od 4 stycznia nasi konsultanci będą dostępni w dni powszednie od 8.00 do 18.00, a także w soboty –  mówi Zbigniew Rymarczyk, Wiceprezes Comarch SA, Dyrektor Sektora MSP.

 

Webinar o zmianach w prawie odbędzie się we wtorek, 12 stycznia o godzinie 11.00. 

Udział jest bezpłatny, a niezbędny jedynie komputer z dostępem do Internetu. Po webinarze każdy Uczestnik będzie miał okazję zadać ekspertowi pytanie na czacie i otrzyma materiały opracowane przez prof. Modzelewskiego.

Zapraszamy do zapisów na webinar.

Rejestracja na werbinar

Źródło: Comarch

Komentarzy (0)

it.integro logo

Tags: , , , ,

Bezpłatne szkolenie biznesowe „Obieg informacji w firmie”

Dodany 23 listopada 2015 przez admin

Już 02.12.2015 roku (środa) odbędzie się drugie szkolenie z cyklu Podnieś swoje kwalifikacje w 5 krokach, organizowane przez Microsoft oraz extendo.pl.

Cykl powstał z myślą o pracownikach małych i średnich firm, którzy chcą dowiedzieć się jak poprawić swoje umiejętności organizacyjne, komunikację w grupie oraz lepiej zarządzać czasem i zadaniami. Spotkania mają charakter otwarty. Skierowane są do pracowników różnych szczebli oraz działów.

Prosty sposób na sprawny obieg informacji w firmie

Najbliższe szkolenie pod tytułem Obieg informacji w firmie. Poznaj niezawodne metody usprawniające komunikację między pracownikami w Twojej organizacji, ma na celu przekazanie uczestnikom niezbędnej wiedzy, która pozwoli poprawić komunikację w grupie, efektywnie i szybko informować współpracowników o ważnych zmianach, budować pozytywne relacje, sieć społecznościową oraz organizować inspirujące „burze mózgów”.

Spotkanie odbędzie się 02.12.2015 roku (środa), w godzinach 10.00 – 11.00. Organizowane jest online, dzięki czemu ilość miejsc jest nieograniczona. Wstęp jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji. Chętni mogą wziąć udział w dowolnej liczbie szkoleń.

Każde webinarium kończy się otrzymaniem certyfikatu, który potwierdza zdobyte umiejętności.

Szkolenia dla biznesu

Cykl szkoleń biznesowych ruszył 18.11.2015 wraz z webinarium Jak organizować spotkania z klientami, by zapewnić sobie sukces. Wydarzenie cieszyło się sporym zainteresowaniem oraz zostało wysoko ocenione przez uczestników. Cykl obejmuje 5 webinariów, które pozwolą podnieść kwalifikacje, wiedzę oraz poznać metody i tricki usprawniające pracę w firmie. Zakończenie spotkań planowane jest na 27.01.2016 r.

Rejestracja oraz opis szkoleń znajduje się na www.webinaria-online.pl

Źródło: IT.intego

Komentarzy (0)

comarch logo

Tags: , ,

WEBINARIUM: Chmura firmie czyli twórca Antyweb.pl na webinarium iBard24

Dodany 20 października 2015 przez admin

Co zastąpiliśmy chmurą i usługami w sieci? Jak wygląda potencjalne wykorzystanie chmury w firmie? O aplikacjach współpracujących z chmurą. O tym, że dzięki chmurze nie potrzebuję własnego komputera do pracy – opowie twórca Antyweb.pl, bloger Grzegorz Marczak. Okazją do poznania tajników praktycznego zastosowania chmury w swoim biznesie tego specjalnego gościa, będzie webinarium Comarch ERP. Odbędzie się ono już 27 października, o godz. 11.00 w Internecie.

iBard24 rzuca wyzwanie światowym liderom

iBard24 to usługa w chmurze, która umożliwia przechowywanie danych przedsiębiorcom (zarówno firmowych jak i prywatnych), do których dostęp jest zapewniony 24h na dobę z każdego urządzenia podłączonego do Internetu na całym świecie. Sprawdzona przez tysiące klientów usługa uchroni przed ryzykiem utraty danych, a automatyczna archiwizacja plików pochodzących z systemów do zarządzania firmą, czy też komputerów i smartfonów pracowników, gwarantuje odzyskanie plików w sytuacji awaryjnej. Oferuje wsparcie dla pracy grupowej oraz łatwe udostępnianie plików w formie linków internetowych, zamiast przesyłania w formie załączników.

Oglądający w Internecie webinarium przedsiębiorcy dowiedzą się o nowościach iBard24 3.0. Wersja ta wprowadza zmieniony wygląd interfejsu w aplikacji na komputery osobiste PC oraz w wersji przeglądarkowej www. Wyróżnia ją nowa, konkurencyjna cena względem światowych liderów na rynku backupu danych. Oferuje aż 1 TB danych na backup bazy danych z systemów Comarch ERP.

Co dziesiąta zarejestrowana na webinar osoba otrzyma kod, dzięki któremu będzie mogła korzystać przez pół roku z konta STANDARD (200 GB) za darmo. Dodatkowo pod koniec webinaru odbędzie się losowanie darmowego dostępu do konta STANDARD.

Kim jestem Grzegorz Marczak

Rocznik 74. Pasjonat nowych technologii, kibic wszelkich form przedsiębiorczości i kreatywności. Sympatyk startupów, ceniący ludzi skromnych i pracowitych. Również startuper, który z sukcesem prowadził i sprzedał serwis pytamy.pl. Na co dzień bloger na Antyweb.pl oraz mąż i tata dla dwójki wspaniałych urwisów.

Kiedy? 27 października, o godz. 11:00

Gdzie? Internet

Rejestracja

https://www.comarch.pl/erp/webinaria/ibard24-3-0/rejestracja/

Komentarzy (0)

Bezpłatne webinarium BI.EXPERT

Dodany 16 września 2015 przez admin

SIMPLE S.A. wspólnie z firmą FAMAS S.A. serdecznie zaprasza 18 września na bezpłatne webinarium na temat możliwości funkcjonalnych NOWEGO w ofercie spółki narzędzia analitycznego BI.EXPERT Powered by Qlik.

Prelegenci podczas spotkania zaprezentują przykładowe zestawienia i raporty dotyczące sprzedaży, efektywności działu handlowego, rentowności zamówień oraz udowodnią, iż platforma QLIK zapewnia samodzielność w tworzeniu rozbudowanych raportów.

Termin: 18 września

Godzina: 10:00

Zachęcamy do aktywnego udziału i zadawania pytań na uruchomionym podczas webinarium live chat, nasi eksperci odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące m.in. funkcjonalności, kosztów wdrożenia, integracji czy sposobu licencjonowania itp.

REJESTRACJA

Komentarzy (0)

comarch logo

Tags: , , ,

Webinarium Comarch o środkach unijnych dla MSP

Dodany 13 stycznia 2015 przez admin

Eksperci Comarch, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, PARP, Banku Gospodarstwa Krajowego będą dyskutować podczas bezpłatnego webinarium o perspektywie 2014-2020, czyli środkach unijnych dla małych i średnich przedsiębiorców na nowe technologie.

Startująca w tym roku nowa perspektywa finansowa na lata 2014-2020 przynosi kilka bardzo ważnych zmian z punktu widzenia przedsiębiorców sektora MSP. Otwiera ogromne możliwości finansowania inwestycji polskich firm, które staną się głównymi odbiorcami rekordowego budżetu unijnego.

Już po raz kolejny Comarch wraz z  instytucjami finansującymi zapraszają na bezpłatne webinarium poświęcone aspektom pozyskiwania dotacji UE na nowe technologie w ramach perspektywy 2014-2020.

W debacie wezmą udział eksperci m.in. z Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Banku Gospodarstwa Krajowego oraz COMARCH S.A. – współorganizatora panelu.

Comarch od lat skutecznie wspiera przedsiębiorców w pozyskiwaniu alternatywnych form finansowania IT jak dotacje UE czy środki zwrotne w ramach Centrum Finansowania Comarch ERP. W trakcie poprzedniej perspektywy finansowej na lata 2007-2013 wartość pozyskanych przez Comarch środków dla przedsiębiorstw w ramach Działań Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarska, Programów Regionalnych oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przekroczyła kwotę ponad 30 mln zł – mówi Joanna Dominiak, kierownik ds. finansowania Comarch ERP.

– Chcemy wskazać przedsiębiorcom, jakie zmiany w finansowaniu niesie z sobą nowa perspektywa 2014-2020 i jak skutecznie przygotować się do aplikowania o dotacje i środki zwrotne w ramach nowego budżetu unijnego. Zapraszamy zatem na internetową debatę ekspertów z instytucji finansujących poświęconą finansowaniu inwestycji firm – dodaje Joanna Dominiak.

Ponadto zaproszeni eksperci z instytucji finansujących pomogą odpowiedzieć na pytania jak w ramach nowego budżetu UE finansować inwestycje firm w innowacje i jak przygotować się do nowej unijnej puli środków na lata 2014-2020.

Nowa transza środków to ogromna szansa dla MSP na sfinansowanie innowacyjnych projektów przy wsparciu unijnych dotacji oraz środków zwrotnych.

Bezpłatne webinarium „Pieniądze dla twojej firmy” odbędzie się 29 stycznia o godz. 10:00. Program i bezpłatna rejestracja znajduje się na dedykowanej stronie >>

https://www.comarch.pl/erp/webinaria/pieniadze-dla-twojej-firmy

Komentarzy (0)

Tags: , , ,

Webinarium: Jak zatrzymać klienta?

Dodany 25 sierpnia 2014 przez admin

Firma Bonair SA zaprasza na bezpłatne webinarium zatytułowane „System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta”, które odbędzie się 12 września br. o godz. 10.00. Tematem spotkania będą możliwości systemu Microsoft Dynamics CRM w odpowiedzi na codzienne problemy opiekunów handlowych związane z obsługą klientów. Organizatorem webinarium jest portal decyzje-it.pl, a poprowadzi je Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader, Bonair SA.

 W trakcie wirtualnej sesji zostanie zaprezentowany system Microsoft Dynamics CRM wyposażony w autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania firmy Bonair, które pozwalają użytkownikowi w szybki sposób oceniać sytuację i zaplanować działania pozwalające uniknąć ryzykownych sytuacji. Zaprezentowane zostaną również przykłady automatycznej analizy zamówień i faktur pobieranych z systemu klasy ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi, który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania zakupowe i co należy zrobić, aby wyeliminować spadek sprzedaży.

 – Serdecznie zapraszamy na nasze webinarium, podczas którego skupimy się na funkcjonalnościach i ergonomii użycia systemu Microsoft Dynamics CRM. Jego możliwości zaprezentujemy na bazie doświadczeń z wdrożeń u naszych klientów. Dzięki temu uczestnicy spotkania dowiedzą się, w jaki sposób przedstawiciel handlowy może efektywnie obsługiwać dużą liczbę klientów oraz sprawnie kontrolować poziom dokonywanych przez nich zakupów, a także w jaki sposób wykryć, że klient zaczyna zamawiać u konkurencji i co należy z tym zrobić – komentuje Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader, Bonair SA.

 Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, który znajduje się na stronie http://decyzje-it.pl/webinaria/system-handlowego-ostrzegania-crm-pomoze-ci-zatrzymac-klienta.html.

Komentarzy (0)

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

Reklama

Straciłeś dane? Skontaktuj się z Kroll Ontrack

POWIĄZANE STRONY