Archiwum | Konferencje

brainshare logo

Tags: , , , , ,

Kiedy biznes spotyka się z księgowością – SaldeoSMART partnerem I Ogólnopolskiej Konferencji Biur Rachunkowych i Przedsiębiorców

Dodany 13 sierpnia 2018 przez admin

Omówienie tajników udanej kooperacji między obszarami biznesu i księgowości oraz analiza zaawansowanych rozwiązań ułatwiających efektywną współpracę – te i inne zagadnienia będą poruszane już niebawem podczas I Ogólnopolskiej Konferencji Biur Rachunkowych i Przedsiębiorców KONEL. Wydarzenie odbędzie się 4 października we Wrocławiu, a jednym z jej partnerów będzie BrainSHARE IT, firma produkująca oprogramowanie SaldeoSMART, służące do wspierania nowoczesnej księgowości.

Celem konferencji KONEL jest stworzenie wspólnej przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń dla sektora biznesu i biur rachunkowych. Podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych uczestnicy będą mieli okazję wzbogacić swoją wiedzę o najświeższe informacje z obszaru kontroli biznesowej i ryzyka podatkowego, bezpieczeństwa teleinformatycznego firmy, korzyści outsourcowania usług księgowych czy optymalnego dostosowania rachunkowości do potrzeb biznesu.

Nie zabraknie również wystąpień poświęconych zagadnieniu odpowiedzialności księgowych w kontekście kodeksu karnego skarbowego, a także tematowi RODO czy zmianie ordynacji podatkowej.

Księgowość patrzy w przyszłość

Konferencja zgromadzi nie tylko przedstawicieli biznesu i reprezentantów branży rachunkowej. Podczas panelu eksperckiego poświęconemu tematowi przyszłości biur rachunkowych, głos zabierze również Adam Niewiedzioł, specjalista ds. kluczowych klientów w SaldeoSMART.

Cieszymy się, że dostaliśmy możliwość opowiedzenia o naszych spostrzeżeniach związanych z przyszłością zawodu księgowego i nowoczesnych narzędziach księgowości. Dla nas, jako producenta zaawansowanych technologicznie systemów, ta konferencja będzie spotkaniem z dwoma rodzajami klientów, których obsługujemy na co dzień: przedsiębiorcami i biurami rachunkowymi. Działamy w służbie obu tych grup i wiemy, jakie tak naprawdę mają potrzeby oraz jak je zaspokoić – tłumaczy Adam Niewiedzioł.

Zawsze chętnie uczestniczymy w branżowych wydarzeniach, a wrocławska konferencja należy do tych nielicznych, gdzie biznes ma szansę nawiązać owocny dialog z branżą rachunkowości. To bardzo ważne, że każda ze stron będzie mogła przedstawić swoje argumenty, opowiedzieć o oczekiwaniach i trudnościach podczas działalności – tylko w ten sposób, spotykając się w jednym miejscu i słuchając się z zaangażowaniem, rozwiążemy istniejące problemy na linii współpracy biznes-księgowość. Ponadto, zawsze podkreślam, że konstruktywny feedback ze strony użytkowników naszego oprogramowania  jest bezcenny, bo tylko dzięki niemu jesteśmy w stanie rozwijać produkt tak, aby spełniał oczekiwania i zaspokajał realne potrzeby – tłumaczy Edyta Wojtas, wiceprezes zarządu i analityk biznesowy w BrainSHARE IT.

I Ogólnopolska Konferencja Biur Rachunkowych i Przedsiębiorców odbędzie się już 4 października we wrocławskiej Hali Stulecia mieszczącej się w Centrum Kongresowym. Co najważniejsze, dokumentem zwieńczającym wydarzenie będzie Deklaracja Dobrych Praktyk – zbiór najcenniejszych zasad współpracy między sektorem biznesowym a rachunkowym – wspólnie wypracowana przez uczestników i prelegentów podczas wszystkich wystąpień.

Źródło: BrainSHARE IT

Komentarzy (0)

Tags: , ,

Bez kontaktu nie ma kontraktu czyli o tym, jak może wyglądać skuteczny networking

Dodany 18 kwietnia 2018 przez admin

Z networkingiem na konferencjach jest trochę jak z social mediami w biznesie: każdy chce to robić, bo jest to modne. Wciąż jednak niewielu wie, jak robić to naprawdę dobrze. Jest jednak konferencja prezentująca temat networkingu w autorski, wyjątkowo atrakcyjny i skuteczny sposób: Poland IT Meeting. Czwarta odsłona jedynego w swoim rodzaju wydarzenia będzie miała miejsce w dniach 7-8 czerwca w Warszawie.

Zawsze podkreślam, że bez kontaktu nie ma kontraktu – mówi Rafał Wójcicki, pomysłodawca i Dyrektor Zarządzający Poland IT Meeting. – Mimo dziejącej się na naszych oczach rewolucji komunikacyjnej, ludzie coraz rzadziej ze sobą rozmawiają. A przecież umiejętność rozmowy z biznesem, utrzymanie i dbanie o wzajemne relacje to niezbędny element w działalności i rozwoju współczesnych firm. Poland IT Meeting ma to do siebie, że tu naprawdę buduje się więzi, a po wszystkim wyjeżdża się pozytywnie zmęczonym.

Dwudniowa konferencja w bardzo niewielkim stopniu przypomina inne tego typu wydarzenia. Nie ma tu zajmujących kilka godzin dziennie prezentacji prelegentów czy narzuconej agendy tematów. Zamiast tego postawiono na spotkania „face to face” uczestników oraz stworzenie im komfortowych warunków do rozmów na indywidualnie interesujące ich tematy. Całość koordynuje dedykowana aplikacja, za pomocą której zarejestrowani użytkownicy jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia umawiają między sobą spotkania – nawet do trzydziestu dwóch w ciągu dwóch dni. – To realna oszczędność czasu, a w biznesie czas to w końcu pieniądz – podkreśla Rafał Wójcicki, wskazując na konkretne liczby: – Gdyby chcieć zorganizować dwadzieścia spotkań biznesowych, szacunkowe koszty samego paliwa przekroczyłyby 1000 euro, nie wspominając o tym, że w podróżach spędzilibyśmy kilkadziesiąt godzin. 

Rozmowy prowadzone podczas Poland IT Meeting mają także tę zaletę, że ich uczestnikami są z reguły managerowie o podobnym poziomie decyzyjności w organizacjach. Nie tylko ułatwia to ewentualne negocjacje, ale także sprzyja wymianie wiedzy i doświadczeń, ponieważ uczestnicy konferencji reprezentują szerokie spektrum specjalizacji w branży IT. Szef działu IT lub BRM (Business Relationship Manager) może podczas jednego spotkania porozmawiać o bezpieczeństwie infrastruktury IT w bankowości czy kolejnictwie, a podczas kolejnego o optymalizacji budżetów na sprzęt, oprogramowanie czy szeroko zakrojone usługi. – Przyjmując, że budżet IT w średniej wielkości banku to kilkadziesiąt milionów złotych rocznie, wyobraźmy sobie w takim okresie oszczędności rzędu 5%. To są kwoty, po które warto przyjechać na Poland IT Meeting – podsumowuje Rafał Wójcicki.

Tegoroczna, czwarta już edycja Poland IT Meeting będzie miała miejsce w dniach 7-8 czerwca 2018 roku w warszawskim Hotelu Lord przy Al. Krakowskiej 218. Została objęta patronatem medialnym CRN, Harvard Business Review Polska, ICAN Institute, Automatykaonline.pl, Retailnet.pl, Shopping Center Poland Magazine oraz Telix.pl.

Więcej informacji o PITM 2018 na stronie internetowej projektu: www.polanditmeeting.com.

Komentarzy (0)

Tags: ,

Poland IT Meeting warte polecenia

Dodany 22 marca 2018 przez admin

IV edycja jedynej w swoim rodzaju konferencji networkingowej już za niespełna trzy miesiące. Jak co roku zgromadzi przedstawicieli branży IT, wśród których nie zabraknie stałych bywalców wydarzenia. Ich przedstawiciele zgodnie podkreślają, że Poland IT Meeting to nie tylko obowiązkowy, ale również bardzo przyjemny punkt w kalendarzu.

– Poland IT Meeting daje możliwość przekrojowego spojrzenia na rynek IT – podkreśla Robert Reszkowski, Business Sales Manager w Epson. – Jako producent możemy spotkać się tu z przedstawicielami całego kanału dystrybucyjnego, od innych producentów, przez dystrybutorów, po klientów końcowych. Co więcej, reprezentują oni nie tylko rynek polski, ale również zagraniczny.

Szerokie spektrum uczestników to z pewnością jeden z największych atutów konferencji networkingowej. Potwierdza to Przemysław Kucharzewski, Dyrektor Sektora Biznesowego w Newind. – Z punktu widzenia  integratora IT niezwykle cenimy sobie tą różnorodność. Na Poland IT Meeting możemy spotkać się z przedstawicielami praktycznie wszystkich kluczowych sektorów, od finansów i bankowości, przez telekomunikację, po przemysł i energetykę.

Stali uczestnicy konferencji zgodnie podkreślają również drugi kluczowy aspekt wydarzenia: bardzo przyjazną atmosferę. – To w szczególny sposób sprzyja nawiązywaniu i utrwalaniu relacji między partnerami biznesowymi – podkreśla Piotr Humeńczuk, Dyrektor Departamentu Zakupów i Administracji w Santander Consumer Bank Polska, obecnego na Poland IT Meeting w charakterze klienta końcowego. – W połączeniu ze sprawną i dostosowaną do potrzeb uczestników organizacją ułatwia to nie tylko zdobywanie nowych dostawców, ale także wymianę doświadczeń i wzajemnych inspiracji.

Tegoroczna, czwarta już edycja Poland IT Meeting będzie miała miejsce w dniach 7-8 czerwca 2018 roku w warszawskim Hotelu Lord przy Al. Krakowskiej 218. Została objęta patronatem medialnym CRN, Harvard Business Review Polska, ICAN Institute, Automatykaonline.pl, Retailnet.pl, Shopping Center Poland Magazine oraz Telix.pl. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej projektu: www.polanditmeeting.com.

Komentarzy (0)

sages_logo

Tags: , , , ,

Data Science i Big Data w zarządzaniu, czyli dlaczego menedżerowie i szefowie projektów myślą o powrocie na studia?

Dodany 06 grudnia 2017 przez admin

Sages, firma konsultingowa w branży IT specjalizująca się w Data Science i Big Data wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego zapraszają na bezpłatną konferencję poświęconą budowaniu przewagi konkurencyjnej dzięki odpowiedniemu zarządzaniu danymi w przedsiębiorstwie. Wydarzenie odbędzie się 15 grudnia br. w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Jak przygotować swoją organizację – jej strukturę i kadrę menedżerską – do tego, by w pełni korzystać z możliwości, jakie daje podejmowanie decyzji w oparciu o dane? Jakie są pułapki i zagrożenia, które mogą się na tej drodze pojawić? Odpowiedzi na te pytania szukać będą prelegenci podczas wydarzenia, które odbędzie się 15 grudnia w Akademii Leona Koźmińskiego przy ulicy Jagiellońskiej w Warszawie. Podczas konferencji będzie można wysłuchać czołowych ekspertów zajmujących się problematyką biznesowego zarządzania w oparciu o dane.

Dominik Batorski wyjaśni jak identyfikacja dostępnych źródeł danych i ich efektywna analiza pozwala organizacjom uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku. Opowie też między innymi o tym, jak zlokalizować źródła informacji i jak wdrożyć procesy, które pozwolą skutecznie gromadzić z nich dane.

Marcin Choiński opowie nie tylko o plusach, ale też o zagrożeniach, jakie dla organizacji niesie za sobą Big Data i Data Science. Omówi przykłady organizacji, które skorzystały na rewolucji Big Data, m.in. w obszarze internetu i mediów, a także jakie są najczęstsze problemy w tego rodzaju wdrożeniach, związane na przykład z kwestią prywatności danych.

Z kolei Anna Wróblewska opowie o miejscu zespołów Data Science w przedsiębiorstwie i przedstawi organizację i specyfikę ich pracy. Poda też przykłady realizacji kilku projektów z obszaru Data Science oraz pokaże, jakie  wyzwania mogą czekać przy ich prowadzeniu.

W kończącym konferencję panelu dyskusyjnym zatytułowanym „Czy polskie firmy gotowe są na rewolucję Big Data i Data Science?”, poza wymienionymi wyżej ekspertami, weźmie udział Jakub Nowacki, Data Scientist w SigDelta, który od 2016 roku dzieli się doświadczeniem oraz zdobytą wiedzą jako wykładowca na studiach podyplomowych Big Data realizowanych przez firmę Sages oraz Politechnikę Warszawską.

Samo posiadanie danych nie spowoduje, że od razu odniesiemy sukces. Ważna jest umiejętność ich analizowania, a także wykorzystywania w praktyce. Teraz pojawiła się realna możliwość zebrania ich odpowiedniej ilości, opracowania, przetworzenia i przede wszystkim uzyskania informacji na tyle interesujących, że stanowią one realną wartość dla biznesu. Stanowią także o przewadze konkurencyjnej na rynku – komentuje Łukasz Kobyliński, Chief Science Officer w Sages.

AGENDA WYDARZENIA  – 15.12.2017
12.00 – 12.30 Rejestracja uczestników

12.30 – 13.15 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o dane

13.30 – 14.15 Nowe możliwości i zagrożenia jakie niesie ze sobą Big Data i Data Science dla organizacji

14.30 – 15.15 Biznes oczami Data Scientist – jak zorganizować współpracę

15.30 – 16.30 Czy polskie firmy gotowe są na rewolucję Big Data i Data Science?

16.30 – 17.30 Networking

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie:

http://sages.com.pl/data-science-w-zarzadzaniu/

Organizator: Sages

Komentarzy (0)

meetup

Tags: , ,

Największe w Polsce spotkanie YouTuberów z fanami – podsumowanie

Dodany 03 października 2017 przez admin

Rozwój YouTube w Polsce oraz coraz większa popularność twórców przyczyniają się do powstawania wielu mitów na ich temat – zarobki, pasje i stosunek do fanów stale rozbudzają emocje.  Dla młodego pokolenia najwięksi twórcy z YouTube są bardziej rozpoznawalni niż gwiazdy telewizji.

MeetUp 2017, zorganizowany w Krakowie na początku września, pozwolił ponad 200 twórcom spotkać się z niemal 20 tysiącami fanów, którzy mogli spędzić cały dzień z idolami, zrobić sobie z nimi zdjęcia i zebrać autografy. Spotkanie zorganizowała agencja kreatywna GetHero, a wybór miejsca imprezy okazał się strzałem w dziesiątkę – przestrzeń Tauron Arena Kraków zapełniła się w kilka minut po otwarciu bramek. W tym roku wstęp na imprezę był bezpłatny, choć dla najbardziej oddanych fanów przygotowano bilety Premium. Komunikacja w mediach społecznościowych oparta była na publikowaniu wpisów i filmów przez organizatora, ambasadorów, twórców oraz samych uczestników imprezy, docierając łącznie do 18 milionów użytkowników.
Organizacja spotkania pod Wawelem nie była przypadkowa – Miasto Kraków zostało parterem MeetUp 2017, a w ramach promocji imprezy ambasadorzy, czyli reZigiusz i Izak, przygotowali filmy  promujące wydarzenie i miasto. Prestiż wydarzenia podniosła także obecność Rafała Sonika – businessmana, zwycięzcy rajdu Dakar, który wspólnie z reZigiuszem od kilku lat prowadzi wspólne projekty, jak wyprawa na Dakar, sprzątanie Tatr czy wsparcie akcji charytatywnej ReZimy dobrem.
Tegoroczny MeetUp sprzyjał także dyskusjom o Influencer Marketingu, o którym rozmawiano  w czasie panelu biznesowego, zorganizowanego w czasie imprezy. Panel rozpoczęła Natalia Grodecka z GetHero, która w krótkiej prezentacji wyjaśniła zebranym gościom jak definiować pokolenie Z, jak do niego komunikować i czego należy się wystrzegać w działaniach kierowanych do młodych ludzi. Kolejni uczestnicy rozwijali zagadnienie Influencer Marketingu w oparciu o własne doświadczenia i spostrzeżenia, co ułatwiło obranie szerszej perspektywy na ten temat. Panel odbył się w jednej z sal konferencyjnych Tauron Arena Kraków i stanowił zamkniętą część wydarzenia, za którą zaproszono wyłącznie przedstawicieli biznesu i mediów.
Uczestnicy MeetUp mieli do dyspozycji trybuny i całą płytę obiektu, na której ustawiono  stoiska sponsorów imprezy. PolskiBus.com zorganizował przyjezdnym podróż z  różnych części kraju, a Monte Snack oraz Lay’s zadbały o to, żeby nikt nie zgłodniał. Małopolska zachęcała do wycieczek rowerowych wraz z Magic of Y, a HP zadbał o zdjęcia z imprezy. Obojętnie nie dało się przejść również obok stoisk Garniera i Herlitza.
Warto podkreślić także rolę ambasadorów MeetUp 2017, czyli reZiego i Izaka, którzy nie tylko promowali samo wydarzenie na własnych kanałach na YouTube, ale w dniu imprezy od rana spotykali się z fanami, pozowali do zdjęć i wielokrotnie występowali na scenie głównej.  Każdy z ambasadorów swój dorobek opiera na wieloletnim budowaniu społeczności odbiorców, którzy ufają ich słowom i podzielają entuzjazm. Na scenie nie zabrakło także innych twórców, jak Multi, Poszukiwacz, Dezy, Naruciak, Topowa Dycha,  Cyber Marian. Różnorodna forma ich wystąpień i tematyka poruszana na scenie wzbudzała ogromne zainteresowanie zgromadzonych fanów.

MeetUp® 2017 był wyjątkowo rodzinną imprezą, na której doskonale bawili się zarówno młodzi fani, jak i ich rodzice i opiekunowie. Zależało nam na stworzeniu atmosfery, która odda pozytywne emocje, towarzyszące twórcom. Zaprosiliśmy YouTuberów, którzy swoją postawą dają dobry przykład młodzieży, czego dowodem jest zaangażowanie reZigiusza i Izaka jako ambasadorów wydarzenia. – Paweł Kowalczyk, wiceprezes zarządu GetHero

Komentarzy (0)

brainshare logo

Tags: , , ,

Trendy w nowoczesnej księgowości – ruszają zapisy na konferencję SaldeoSMART

Dodany 15 września 2017 przez admin

Najświeższe nowiny ze świata księgowości, elektroniczny obieg dokumentów, rozliczenia księgowe czy problematyka relacji na linii biuro – duży klient. To tematy przewodnie I edycji konferencji „Trendy w księgowości okiem SaldeoSMART”, która odbędzie się w październiku w Katowicach i Warszawie. Spotkania skierowane są do księgowych, którzy nie tylko zapoznają się z najnowszymi funkcjami systemu SaldeoSMART, ale też wezmą udział w warsztatach doskonalących ich obsługę.

Firma BrainSHARE IT – producent oprogramowania SaldeoSMART służącego do odczytywania i obiegu dokumentów oraz komunikacji między biurami rachunkowymi i ich klientami – uruchomiła zapisy na I edycję konferencji „Trendy w księgowości okiem SaldeoSMART”. Tegoroczną edycję podzielono na dwa wydarzenia, które odbędą się kolejno 3 października w Katowicach i 26 października w Warszawie.

Jesteśmy już w całej Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na organizację konferencji w dwóch strategicznie ważnych dla lokalizacjach: na Śląsku i w stolicy. Dzięki temu zarówno księgowi z północnej części kraju, jak i Ci z południa, będą mieli okazję dołączyć do grona uczestników wydarzenia – mówi Barbara Marcisz, specjalista ds. marketingu w BrainSHARE IT.

Księgowość 3.0 w pigułce

Harmonogram konferencji obfituje w praktyczne prezentacje z zakresu aktualizacji w systemie SaldeoSMART, a także specyfiki współpracy z dużą spółką czy wymagającym klientem przy pomocy elektronicznego obiegu dokumentów. Nie zabraknie również warsztatów z obsługi wybranych funkcjonalności aplikacji oraz okazji do networkingu przy kawie.

Adresatami naszej konferencji są zarówno księgowi korzystający z naszego systemu, jak i Ci, którzy chcą dowiedzieć się więcej o zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach do obiegu czy odczytywania dokumentów. To dlatego konferencyjny rozkład jazdy pęka w szwach od szkoleń i wystąpień zaspokajających głód tak merytorycznej, jak i praktycznej wiedzy z zakresu nowości w programie czy współpracy z klientem – tłumaczy Krzysztof Wojtas, prezes BrainSHARE IT.

Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję do warsztatowej nauki m.in. prawidłowego prowadzenia firmowej kasy, komunikacji rozliczeń księgowych, a także korzystania z archiwum dokumentów czy rozliczania zaliczek pracowniczych. Organizatorzy poświęcą również dużo uwagi organizacji współpracy z wykorzystaniem zaawansowanej technologii obiegu dokumentów, a także opowiedzą o tym, nad jakimi projektami pracuje obecnie zespół ekspertów SaldeoSMART.

Zapisy na konferencję ruszyły wraz z początkiem września. Wszystkie informacje oraz program wydarzenia znajdują się w zakładce „Konferencja” na stronie internetowej SaldeoSMART.

Źródło: BrainSHARE IT

Komentarzy (0)

meetup

Tags: , , ,

MeetUp® 2017 – największe spotkanie YouTuberów i ich fanów w Polsce już w najbliższą sobotę w Krakowie

Dodany 07 września 2017 przez admin

MeetUp® 2017 to największe w Polsce i w naszej części Europy spotkanie społeczności YouTube i wideo. Piąta edycja imprezy po raz pierwszy odbędzie się w Krakowie. Już 9 września w Tauron Arenie będzie można spotkać ponad 200 twórców internetowych, w tym jedne z największych gwiazd polskiej sceny YouTube – ambasadorów MeetUp® reZigiusza i Izaka. Wejście na imprezę jest darmowe, jednak istnieje możliwość zakupu biletów premium czy fastrack, które dają gwarancję wcześniejszego wejścia na imprezę oraz dostęp do stref premium. Organizatorzy spodziewają się ponad 20 000 gości.

MeetUp® to wydarzenie dla osób, których pasją jest YouTube i twórczość internetowa. Impreza jest też świetną okazją, żeby poznać świat internetowych twórców i zrozumieć fenomen YouTube’a i internetowego wideo.

Oprócz spotkań z gwiazdami, organizatorzy zapowiadają możliwości testowania najnowszych gier i sprzętu, konkursy i mnóstwo innych atrakcji. MeetUp® to także panele dyskusyjne z twórcami, występy muzyczne oraz autorskie show znanych YouTuberów. Podczas eventu będą działać także stoiska sponsorskie, na których pojawią się dodatkowe atrakcje oraz stoiska twórców z gadżetami.

MeetUp® to najważniejszy event zrzeszający społeczność YouTube. Przekrój uczestników jest niezwykle duży: młodzież szkolna wraz ze swoimi rodzicami, jak i młodzież licealna oraz osoby studiujące czy pracujące. Dla przedstawicieli starszych pokoleń, którzy nie zawsze rozumieją pasję swoich dzieci, jest to niesamowita możliwość by poznać od kulis świat YouTube i mediów społecznościowych, podpatrzeć na żywo twórców, których ich dziecko obserwuje w sieci na co dzień. Po poprzednich edycjach mieliśmy wiele sygnałów, że rodzice w końcu zrozumieli czym YouTube jest – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu agencji GetHero, organizatora MeetUp®.

Formalnie, cykl eventów MeetUp® rozpoczął się w roku 2014 we Wrocławiu, które od tego czasu odbyły się już cztery razy. Dodatkowo dwukrotnie MeetUp® był imprezą towarzyszącą dla Intel Extreme Masters, międzynarodowego turnieju e-sportowego. W każdej z poprzednich edycji brało udział po około 10 tysięcy uczestników. Tym razem wstęp jest darmowy i organizatorzy spodziewają się nawet dwukrotnie większej ilości gości. Wszystkie informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie apynews.pl/meetup

Nasze działania mocno wspiera Miasto Kraków, które jest współorganizatorem wydarzenia. Miasto dostrzega jak duży potencjał leży w tej branży i jakie znaczenie mają tego typu imprezy, dlatego aktywnie angażuje się organizacyjnie i marketingowo – mówi Tobiasz Wybraniec.

Partnerem tegorocznej imprezy został właściciel Musical.ly, popularnej na całym świecie aplikacji mobilnej pozwalającej na tworzenie krótkich klipów wideo. Korzysta z niej już ponad 240 mln osób, w tym wiele gwiazd (Shakira, Demi Lovato, Ariana Grande). Jednym z punktów programu MeetUp będzie konkurs The Muser Battle, organizowany przez Musical.ly w kilku wybranych krajach europejskich – w Polsce zagości po raz pierwszy. Zostaną w nim wybrani najbardziej utalentowani twórcy, których zobaczymy na głównej scenie imprezy.

Organizatorem MeetUp 2017 jest GetHero – agencja kreatywna, która zajmuje się współpracą z twórcami oraz tworzy sieć partnerską YouTube. Współorganizatorem jest Miasto Kraków.

Zobacz jak Izak i reZigiusz zapraszają na MeetUp 2017:

youtube.com/watch?v=2FvLchUEt0E

youtube.com/watch?v=r7m6N1kd33M

Film z poprzedniej edycji MeetUp: youtube.com/watch?v=lq9U63cIrOM

Oficjalna strona www wydarzenia: apynews.pl/meetup

Oficjalny profil Facebook wydarzeniawww.facebook.com/MeetUpPoland/

Komentarzy (0)

PIRB logo

Tags: ,

Konferencja Digital Investigation

Dodany 09 lipca 2017 przez admin

PIRB logo

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na konferencję

„Digital Investigation”

 

Kiedy?

27 lipiec 2017 roku w Warszawie

Gdzie?

Centrum Konferencyjne Dago
Rondo ONZ 1

            Tematyka Konferencji obejmuje:

Systemy do zarządzania bezpieczeństwem informacji

Czynniki zagrażające bezpieczeństwu IT w nowoczesnych przedsiębiorstwach

Proces postępowania z incydentami w organizacji

Scenariusze awaryjne w zarządzaniu ciągłością działania

Audyt i kontrola bezpieczeństwa IT

Zarządzanie tożsamością

Polityka bezpieczeństwa, cyberprzestępczość

Ochrona przed atakami hakerskimi

Nowości prawne w zakresie wykorzystania narzędzi informatyki śledczej

Dowód elektroniczny

Pozyskiwanie i analiza danych z urządzeń mobilnych

Analiza danych śledczych

Informatyka śledcza w chmurze

Laboratoria informatyki śledczej

 

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do dyrektorów i kierowników działów IT, administratorów bezpieczeństwa Informacji, oficerów bezpieczeństwa, dyrektorów i kierowników działów: prawnych, ds. planowania strategii, ds. rozwoju, osób pracujących w organach śledczych, biegłych sądowych, specjalistów ds. bezpieczeństwa IT.

Jak się zgłosić?

Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja na stronie Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.

Link do rejestracji : http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracia-digital

Osoby do kontaktu w sprawach zgłoszeń na konferencję:

Urszula Horeczy

tel. +48 531 375 811

e-mail urszula.horeczy@pirbinstytut.pl

ul. Batalionu Platerówek 3

03-308 Warszawa

Komentarzy (0)

hicron logo

Tags: , ,

SAP Partner Days #2

Dodany 23 maja 2017 przez admin

SAP Partner Days to spotkanie organizowane przez Hicron oraz partnerów biznesowych, skierowane do osób decyzyjnych w zakresie rozwiązań IT w przedsiębiorstwach i organizacjach. Tegorocznym hasłem przewodnim będzie Digital Transformation – cyfrowa transformacja biznesu. Gorąco zachęcamy do zapoznania się z agendą wydarzenia oraz rejestracji udziału.

Konferencja odbędzie się w dniach 22-23 czerwca 2017 roku, w Pałacu Brunów (Lwówek Śląski). Mamy nadzieję, że uczestnicy spotkania wyniosą z niego wiedzę na temat tego w jaki sposób podnosić efektywność zarządzania zasobami swoich organizacji.

Podczas wydarzenia przewidziane są atrakcyjne panele dyskusyjne i prelekcje, których agenda znajduje się tutaj: http://hicron.com/sap-partner-days/.

Spotkania pozwolą na zapoznanie się z najnowszymi i niezawodnymi rozwiązaniami IT dostępnymi na rynku. Spotkania prowadzone będą przez praktyków, którzy przedstawią realne korzyści biznesowe związane z sugerowanymi technologiami. Zachęcamy także do udziału w sesjach networkingowych, stanowiących ogromną dawkę inspiracji i biznesowego know-how.

Pierwsza konferencja SAP Partner Days odbyła się rok temu, zapraszamy do naszej relacji na serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lj0spGoyjnY.

Zachęcamy do rejestrowania się na wydarzenie!

Organizator: Hicron

Komentarzy (0)

Tags: , ,

Technologie, które wspierają biznes i najnowsze trendy dla liderów IT

Dodany 20 maja 2017 przez admin

18 maja w Krakowie spotkali się specjaliści z największych polskich firm, aby podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami na temat nowych wyzwań dla zarządów i liderów IT, związanych z cyfrową transformacją. Konferencja odbywa się w ramach wydarzenia WEBCON DAY 2017.

Spotkanie miało charakter forum wymiany doświadczeń i wiedzy na temat optymalizacji procesów biznesowych w erze Czwartej Rewolucji Przemysłowej. Partnerem technologicznym WEBCON DAY 2017 jest Microsoft.

Konferencja jest przestrzenią do dyskusji o trendach i zmianach, które przed liderami IT i biznesu stawiają zupełnie nowe wyzwania. Na konkretnych i nieszablonowych przykładach wdrożeń u liderów cyfrowej transformacji zademonstrowano, jak systemy klasy BPM (Business Process Management) i RAD (Rapid Application Development) umożliwiają organizacjom nie tylko nadążanie za coraz szybszym tempem zmian, ale również obrócenie ich na swoją korzyść i przejście na zupełnie nowy poziom.

– Cyfrowa transformacja to nie chwilowy trend, a głęboka zmiana sposobu funkcjonowania całego biznesu. Te firmy, które już teraz wykorzystują dostępne narzędzia IT i myślą o kolejnych, coraz bardziej zaawansowanych, mogą patrzeć śmiało w przyszłość. WEBCON DAY to wydarzenie, które umożliwia innowacyjnym firmom znalezienie sposobów na jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie narzędzi informatycznych, dające realną przewagę konkurencyjną – mówi Radosław Putek, Prezes WEBCON.

Tym razem sesje wraz z ekspertami WEBCON poprowadzili przedstawiciele branży alkoholowej i finansowej, w tym CEDC (największy producent wódki na świecie), SG Equipment Leasing Polska, Rödl & Partner oraz Pracownia Piwa. W trakcie swoich wykładów opowiedzieli o tym, jak dzięki wykorzystaniu oprogramowania BPM/RAD sprawniej zarządzać firmą, osiągnąć wewnętrzny sukces i wygrywać  na rynku.

Podczas drugiego dnia wydarzenia odbędą się warsztaty eksperckie, podczas których uczestnicy nauczą się, jak sprawnie zarządzać wieloma, często rozbudowanymi procesami i pokonywać wyzwania z konkretnych obszarów działania firm. Duży nacisk położony też zostanie na proces samego wdrożenia automatyzacji procesów biznesowych w organizacji, od którego w dużej mierze zależy powodzenie całego przedsięwzięcia digitalizacji organizacji.

Konferencja WEBCON DAY 2017 odbywała się w dniach 18 i 19 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.webconday.pl

Źródło: Webcon

Komentarzy (0)

Zdjęcia z naszego Flickr'a

Zobacz więcej zdjęć

Reklama

Straciłeś dane? Skontaktuj się z Kroll Ontrack

POWIĄZANE STRONY