InsERT, krajowy lider
rynku oprogramowania dla MSP, udostępnia aplikację do zarządzania działalnością
serwisową oraz dedykowaną stronę serwis.insert.com.pl. Specjalnie
zaprojektowany moduł sprawuje kontrolę m.in. nad przyjmowaniem zgłoszeń,
koordynuje naprawy, wydawanie urządzeń czy prowadzenie
reklamacji.
Moduł Zlecenia
serwisowe jest częścią systemu Gestor nexo, która pomaga
obsługiwać klientów i współpracować z kontrahentami. Użytkownicy mogą m.in.
kontrolować zamówienia potrzebnych części, mając „pod ręką” dokumenty powiązane
ze zleceniem.
Program umożliwia
sprawdzanie opłacalności danej naprawy i szacowanie zysku dla firmy. Prowadzący
serwis w jednym miejscu ma dostępne informacje o maksymalnej kwocie akceptowanej
przez klienta, wycenę zlecenia czy kwotę zaliczki. Komunikując się z klientem
może wykorzystać gotowe scenariusze obsługi lub zastosować własne. Może
także korzystać z automatycznej wysyłki e-maili czy SMS-ów z informacjami, na
jakim etapie jest dane zlecenie.
– Moduł dedykowany
serwisowi posiada wiele opcji, których brakowało nam we wcześniej stosowanych
rozwiązaniach – mówi Krystian Kolasa, właściciel
firmy mediaM z Łodzi, zajmującej
się m.in. kompleksowym serwisem komputerowym dla firm. – Automatyzacja
powiadomień poprzez e-mail czy SMS pozwala serwisantom zaoszczędzić dużo
czasu. Klient na każdym etapie wie, co się dzieje z jego urządzeniem.
Dodatkowym atutem jest sekcja finanse, która pozwala szybko wyliczyć kosztorys
każdego zlecenia – dodaje Krystian Kolasa.
Przyjęcie zgłoszenia w
module Zlecenia serwisowe to tylko kilka chwil. Użytkownicy mogą dodawać nowych
klientów lub korzystać z już istniejących kartotek systemu. Mają do dyspozycji
pole z opisem problemu oraz możliwość dobrania odpowiedniego scenariusza
obsługi. Zgodnie z nim program automatycznie będzie uruchamiał działania (np.
wyśle e-mail lub SMS), a zlecenie serwisowe będzie trafiało do odpowiedniego
pracownika, odpowiedzialnego za realizację danego etapu
zlecenia.
Koszty i terminy napraw
są kluczowe, by przedsiębiorca mógł odpowiednio zarobić, a klient był zadowolony
z obsługi. Moduł daje kontrolę nad wyceną za serwis i planowany czas realizacji.
Użytkownik może wybrać i dopisać do zgłoszenia gwaranta serwisowanego
urządzenia. Pod ręką ma także wszystkie najważniejsze informacje potrzebne do
przekazania sprzętu klientowi. Może sprawdzić koszt naprawy, porównać z progiem
cenowym akceptowalnym dla klienta i w efekcie własnym zyskiem. W programie
możliwy jest również wybór sposobu dostawy urządzenia i daty przekazania go
klientowi. Wszystkie dane prezentowane są w prosty i przejrzysty sposób – bez
zbędnych informacji i utrudnień.
– Wprowadzenie
nowych systemów w naszej firmie przyczyniło się do usprawnienia organizacji
pracy oraz przebiegu procesów serwisowych, handlowych i magazynowych –
mówi Emil Bajson, szef Działu Wsparcia
Technicznego w ITS SCIENCE z Pionek, wiodącego
dystrybutora sprzętu analitycznego i kontrolno-pomiarowego.
– Gestor nexo, wraz z modułem
serwisowym, umożliwił nam efektywną komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami
działów: Serwis – Biuro – Magazyn – Handel, szybsze tworzenie ofert oraz
kontrolę nad poszczególnymi etapami rozmów z klientami. Zyskaliśmy
sprawniejsze zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów – wszystkie ważne
informacje znajdują się teraz w jednym miejscu. Pracownicy otrzymali narzędzie
optymalizujące zarządzanie własnym czasem pracy: mogą tak planować obowiązki, by
móc się z nich wywiązywać, nie obciążając dodatkowo swojej pamięci – wylicza
Emil Bajson. – Pracę ułatwiło nam również zintegrowanie systemu
Gestor nexo z programem
Subiekt nexo, co przyspieszyło
prace księgowe, wyeliminowało ryzyko ewentualnych pomyłek, pomogło w
przydzielaniu kodów kreskowych do towarów i ułatwiło kontrolę stanów
magazynowych w poszczególnych magazynach – dodaje.
Aplikacja posiada
dedykowaną stronę serwis.insert.com.pl, na której
można znaleźć wiele informacji i praktycznych porad dotyczących obsługi
serwisu.
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Źródło: InsERT
Dołącz do nas: